neděle 27. října 2013

Progress I.

Dnešní článek je zaměřený na mou konkrétní osobu. A to na zdokumentování mé cesty za lepší postavou. Dlouho jsem váhal jestli s dnešním článkem ještě nepočkat. Nakonec jsem se rozhodl ho zveřejnit už dnes a doufat, že mě bude alespoň motivovat k lepším výsledkům a dalšímu zlepšení mé postavy.


Jak jste si jistě všimli, zveřejňuji články o správné výživě, stravování, doplňcích. Časem přibudou i články o cvičení a přesně popíšu svou stávající životosprávu. Všechno tohle dělám z několika důvodů. Jednak aby mi život nenadělil brzy nějakou nepěknou civilizační chorobu, dále protože mě to baví a získal jsem díky změně životního stylu více energie. Neméně důležitá pro mě ovšem je i proměna mé postavy a mého vzhledu.

Poslední dobou se snažím dodržovat všechny zásady co nejlépe, cvičit kdykoliv kdy je čas a možnost a také dbát na správnou životosprávu a stravu. Sebral jsem tedy odvahu, vyhrabal pár (hrozných) fotek z archivu a pořídil k nim pár nových. Výslednou skupinku fotek jsem seřadil k sobě a níže se můžete podívat na výsledek.
Pro zvětšení klikněte
Snad nemusím říkat, že fotky jsou seřazeny zleva doprava od nejstarší po aktuální.  Nejedná se o žádné profesionální fotky, jsou foceny za různých světelných podmínek, tak prosím o shovívavost co se týká kvality. Jsem si vědom, že progress mezi fotkami není nikterak veliký, první fotka je pořízena na jaře a poslední fotky jsou k datu publikace článku. Rád bych dodal, že v posledních dvou měsících jsem začal na sobě pracovat daleko více a tak doufám, že má proměna začne zrychlovat. Měli by tomu pomoci i doplňky, které jsem začal užívat teprve před pár dny.

Kdyby vás zajímala váhový úbytek (měřil jsem pouze celkovou hmotnost), tak jsem začínal na 80 kg, následně váha spadla až k 69 kg a nyní se naopak postupně dostávám zpět k 80 kg tělesné hmotnosti (při výšce 190 cm). Předpokládám, že ztráta hmotnosti byla dána rapidním úbytkem tuku (čemuž hodně napomohla Warrior Diet). Naopak nárůst váhy v poslední době je dán přírůstkem svalové hmoty. 

To je pro dnes všechno. Doufám, že z mých fotek jde poznat, že když se chce tak to jde. Je to teprve začátek cesty, ale myslím si, že jsem vykročil správně. Výsledky i když prozatím jen malé mne motivují v tom co dělám dále pokračovat a neustále se snažit zlepšovat. Očekávám, že se jistě ozve nějaká ta kritika, ale snad budou alespoň některé ohlasy pozitivní a brzy se budu moci podělit o nové fotky, ve kterých budou opět vidět změny, směrem k lepší formě.

Žádné komentáře:

Okomentovat