pátek 29. listopadu 2013

Doplňky z Ronnie.cz II.


Měsíc (a něco) utekl jako voda a stejně tak zmizela zásoba mého proteinu. Takže nebylo zbytí než udělat novou objednávku, opět z mého oblíbeného internetového obchodu (už tam mám i slevu 3% navíc yay! :D). Původní objednávka proteinového přípravku se lehce rozrostla (nečekaně) a nabalila na sebe spoustu dalších věcí. Z čehož můžete mít radost, jelikož se tím zrodil námět pro můj další článek, který naleznete níže. :)
Takhle u mě vypadá objednávka "pár" věcí :D

Vezmeme to hezky popořadě, no vy už to však znáte. Ke každému produktu uvádím odkaz na kterém se můžete dozvědět všechny důležité věci které by vás mohli zajímat.
Takže začneme tím nejdůležitějším - proteinem. Oproti minulému WPC Proffesional 80, jsem pro změnu vybral Whey Core 100 od Nutrendu. Složením je přibližně stejný jako můj předešlý protein od Extrifitu. Jedná se o 2,25 kg velké balení za cenu 1049 Kč. U posledního proteinu jsem si stěžoval, že je krabice poměrně veliká. To teď beru zpět. Dóza ve které je protein balen je opravdu obrovská a to přitom obsahuje jen 2,25 kg :D. U volby příchuti jsem trošku zariskoval a vybral příchuť biscuit ("sušenková"). Blíží se totiž Vánoce a jelikož cukroví se tento rok budu vyhýbat obloukem, tak mám alespoň tuhle náhradní dobrotu. :D Chtělo to už nějakou větší změnu oproti předešlé ovocné (borůvkové) příchuti. A výsledek? Super! Tohle je snad zatím nejlepší protein co jsem ochutnal (i když je pravda, že počet příchutí od různých výrobců bych spočítal na prstech nešikovného dřevorubce). Doufám, že se mi za ten měsíc nebude lézt ušima a bude mi chutnat minimálně stejně :) 

Něco k vlastnostem proteinu. Rozpustnost je docela v pohodě, možná o trošku horší jak u Extrifitu. Trochu více pění (míchám s vodou), ale nejedná se o nic hrozného. Navíc mi chutná když je protein lehce napěněný. Bohužel, má tento protein jednu nemilou vlastnost. Docela dost práší. Tudíž je třeba být během manipulace opatrný (jinak je vše v okolí okamžitě poprášené). To je podle mne snad jediná chyba tohohle proteinu. V balení je standardně odměrka, trošku nepraktické velikosti 20g (jelikož se jako normální dávka udává 30 g přípravku).

Nový protein - nový šejkr? No zase né tak docela. Měsíc starý šejkr sice stále slouží, ale jelikož často cestuji mezi domovem a vysokou školou, tak se mi nechce neustále převážet jeden a ten samý. Volba padla na tento od společnosti Survival za cenu 69 kč. Vrchní díl je šroubovací, stejně tak i víčko. Má i klasickou mřížku pro lepší promíchání obsahu. Subjektivně se mi líbí více než předešlý od Reflexu, u kterého se mi už smývá nápis :(

A jelikož v pondělí udeřila naplno zima prvním sněhem, je potřeba doplnit zásobu vitamínů a minerálů. Vybíral jsem podle prodejnosti a počtu dávek v balení. Jako základ je pořádný multivitamín, kontrétně tento multivitamín i s minerály od společnosti MedPharma. Od stejné společnosti jsem následně zvolil ještě  B-komplex obohacený o vitamíny C a E. No a jelikož vitamínu C není nikdy dost, tak jsem k tomu všemu přidal ještě vitamín C se šípky od Nutrendu. Samozřejmě doplňky jsou stále jenom doplňky, takže se snažím dbát na pravidelný příjem čerstvého ovoce. I když si nedělám iluze o tom, jaké množství vitamínů a minerálů dnešní chemicky ošetřené ovoce a potraviny v obchodech obsahují, žádná hitparáda to zřejmě nebude.

No a abych si i udělal i trošku a radost a měl co chřoupat, tak sem si objednal na zkoušku balení tyčinek a fitness chlebíků (u kterých mě dost zarazilo že obsahují 22 g bílkovin na 100g balení). Chlebíky jsou super, mají příjemnou chuť a jsou krásně křupavé. Tyčinky jsem ještě nezkoušel, ale mám v plánu si je dát s nějakým česnekovým dipem :).

Dostáváme se k tomu pro mne nejzajímavějšímu. Po dlouhém váhání a přemýšlení jsem si nakonec objednal gainer. Konkrétně se jedná známý Mutant Mass Gainer od PVL Nutrients. Balení 2200g vyšlo na 555 kč. Chci vyzkoušet brát jednu dávku ihned po každém tréninku (společně s kreatinem, viz. předchozí článek) a to za účelem dosažení prozatimní vysněné hranice 80 kg. Momentálně jsem na 77 kg a váha ne a ne poskočit nahoru :). Mám sice trochu strach, že mi díky tomu bude růst břicho, ale snad to nebude tak žhavé a nárůst hmoty v jiných partiích bude stát za to. Nezbude mi než vyzkoušet a uvidím na vlastní kůži jak experiment dopadne. Chuťově je opravdu dobrý (ještě aby ne když je to sachariďák a jedna dávka má 65 gramů :D). Rozpustnost je taky v pohodě a nijak nepění.

Jako třešničku na konec jsem k tomu přidal i mé první číslo Muscle & Fitness magazínu :) Zatím jsem jen prolistoval a přečetl pár receptů a menších článků. Ale už teď se mi časopis moc líbí. Těším se jak si večer přečtu pár dalších.

Poslední drobnost kterou jsem si udělal radost a koupil si klasický modrý kroužek, nebo-li posilovač úchopu za pár Kč. Už jsem ho kdysi měl, ale nejspíš jsem ho někde ztratil. U cvičení se mi sem tam stává (hlavně u těžkých činek), že už prsty nezvládají a tak si teď můžu kdykoliv mačkat kroužek a tím "posilovat" úchop ruky :)

To je z mé objednávky snad vše. Ještě snad zmíním, že jsem se stavil po delší době v obchodě se zdravou výživou a konečně si zase koupil 0,5 kg velké balení quinoi, které měli za 80 Kč. Škoda, že je o tolik dražší jak obyčejné luštěniny či rýže. Je tak dobrá, že bych ji mohl jíst pořád. Pokud jste ještě nezkusili, tak určitě doporučuji ;)

Na závěr bych chtěl poděkovat za úžasných 2000 shlédnutí blogu. Snad podobný zájem vydrží a brzy bude toto číslo ještě větší. I tak děkuji všem za trpělivost při čtení mého blogu a snad  si z toho berete alespoň něco málo pozitivního! :)

9 komentářů:

  1. Zajímavý a přínosný článek :) Protein mi došel před 14 dny a ještě jsem enbyla schopná si objednat novej.. ten chlebík vypadá dobře, asi ho přihodím k objednávce! Na zkoušku :)
    Mimochodem, quinou už se chystám taky docela dlouho vyzkoušet, už bych vážně měla. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozitivní reakci :) Chlebíků jsem měl objednat víc krabiček. Za dva dny byla krabička pryč :D Naštěstí jsem je nedávno zahlédl v jednom obchodě se zdravou výživou, takže se pro ně brzo zastavím. S tou quinou jsem taky dlouho váhal (hlavně kvůli vyšší cenně), ale fakt stojí za to :)

      Vymazat
    2. Tak dneska jsem quinou koupila.. Za celých 57 korun :D jsem na ní moc zvědavá. Na ty chlebíky jsem ve zdravé výživě ani nekoukala, ale třeba je tam taky objevim :))

      Vymazat
    3. Mě už to jedno balení téměř došlo. Ale tento týden jsem si už udělal radost arašídovým máslem (v Bille v akci za 44 kč), takže si quinou budu muset koupit až jindy :D

      Vymazat
  2. ty crispins jsem nedávno měla s amarantem a byli výborný. jinak když potřebuješ přibrat tak ych to stavěla hlavně na jídle a ne na výživových doplních, ale pokud to nejde jinak a vyhovuje ti to tak proč ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jídle se snažím rozhodně nešetřit, snažím se jíst kvalitní a hodnotné potraviny co tělo dokáže využít. Každý den strávím tak hodinu v kuchyni vařením (většinou až k večeru). Většinou se držím schématu velký míchaný salát + hlavní chod + zdravý dezert. Ty doplňky mám opravdu pouze jako doplňky, vím že hlavní je to jak a co člověk jí. Hlavně jsem nalezl režim který mi fakt sedí a za poslední dobu to jde znát, kg jdou na horu :)

      Vymazat
    2. tak ono když to funguje, tak to je pak dobrý, je fakt že já sama používám Whey concentrate, ale to je asi tak všechno ze sportovní výživy. užívám ho hlavně proto že je dobře stravitelný po cvičení.

      Vymazat
  3. jéé, máš stejný shaker jako já :) akorát pro mně je zbytečně velký, stačilo by mi 300 ml :D
    Tento protein si chci koupit už dlouho, akorát jsem četla špatné recenze, že fakt hodně pění...
    Já používám potréninkovou směs : http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2261 a nemůžu si ji vynachválit :) protein se chystám pořídit, ale budu dávat max lžičku do kaše nebo výjimečně na svačinu. Takže ho budu mít asi do konce života:D
    Muscle and Fitness je skvělý časopis stejně jako Svět kulturistiky :) přítel mi je občas koupí aby mi udělal radost :D
    Posilovací kroužek bych taky potřebovala, činka mi při posledních sériich vyklouzává z rukou i prstů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle šejkr je zatím nej co jsem měl :) Daleko lepší než ten co mám od Reflexu (viz. minulá objednávka), ten začíná tak divně zapáchat, přitom ho myji poctivě. Ta potréninková směs vypadá dobře, zabiješ dvě mouchy jednou ranou :) To já beru hned po tréninku Mutant gainer (cca 60g) a cca hodinku potom protein od Nutrendu (cca 45g). Navíc si ještě dávám malou dávku proteinu ráno po probuzení (cca 30g). Příští objednávka bude až po Vánocích, ale zato od Myproteinu z Británie, kde plánuji vyzkoušet plno produktů a asi neodolám a šejkr si od nich koupím taky, vypadá pěkně :D
      Ten kroužek je parádní, tahám ho sebou všude. Mačkám třeba i ve škole a snažím se pořád překonávat. Zatím mám rekord 90 stisků :D

      Vymazat